[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

طرح‌های تفصیلی اجرایی شود ، روزنامه شیراز نوین

اکرمی: طرح‌های تفصیلی در شهرها اجرا و برنامه‌ها تنظیم شود؛ شهرها مدرسه و تفرجگاه می‌خواهند 

مدیرکل سازمان بازرسی منطقه سه کشور گفت: طرح‌های تفصیلی در شهرها اجرا و برنامه‌ها تنظیم شود و تنها به دنبال این نباشیم که برای مردم سکونتگاه بسازیم.
کاظم اکرمی در همایش شهرداران فارس در شیراز عنوان کرد: در خصوص درآمدهای پایدار باید تلاش شود؛ چراکه درآمدهای ناپایدار مشکل ما را حل نمی‌کند و با توجه به اینکه ساخت و سازها کم شده و عوارض پرداختی کاهش یافته است، باید در هزینه‌های ثابتی که شهرداری‌ها دارند، درآمدهای پایدار برای شهر ایجاد شود. 
او اظهار کرد: بسیاری از شهرهای استان وضعیت و شرایط مشابهی در حوزه درآمد پایدار دارند و باید نسبت به اشتراک عملکرد خود در این حوزه اقدام کنند. 
اکرمی خاطرنشان کرد: طرح‌های تفصیلی در شهرها اجرا و برنامه‌ها تنظیم شود و تنها به دنبال این نباشیم که برای مردم سکونتگاه بسازیم؛ بلکه مردم علاوه بر سکونتگاه به مدرسه، مرکز آموزشی و مجموعه تفریحی نیاز دارند. لذا علاوه بر ایجاد چنین خدماتی، باید نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شود. 
وی با تأکید بر اینکه در شهرهای کوچک با توجه به فراهم بودن زمین نیازمند اقدام جدی برای حوزه‌های زیرساختی نظیر پارک، محل آموزش و تفریح مردم و درمانگاه هستیم، گفت: در برخی شهرها برخی توافقات با مالکان در راستای ساخت و ساز انجام و همه هزینه به ویژه هزینه عوارض دریافت می‌شود، اما پروانه‌ها به مدت طولانی صادر نمی‌شود. لذا برابر قانون تولید رقابت پذیر در هنگام دریافت عوارض و توافق با متقاضی باید پروانه صادر و ارائه شود و در صورتی که امکان صدور پروانه وجود ندارد، نباید هزینه‌ای از متقاضی دریافت شود. 
مدیرکل سازمان بازرسی منطقه سه کشور افزود: شهرداران همه دلسوز هستند و در آن تردیدی نیست و باید تمام سعی و تلاش آنها در راستای رفع و کاهش مشکلات 
مردم باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی