[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

طرح مناسب‌سازی معابر و خیابان‌های الگو آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز:
طرح مناسب‌سازی معابر و خیابان‌های الگو آغاز شد

شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز طرح مناسب‌سازی معابر و خیابان‌های الگو در سطح منطقه چهار خبر داد.به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام‌الدین اسد‌زاده گفت: طبق مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز خیابان‌های الگو بر اساس انسان‌محوری در سطح منطقه چهار در دست اقدام است.
وی بیان کرد: مرحله نخست این پروژه در خیابان عدالت شمالی با مساحت ۷هزار مترمربع و با اعتباری افزون بر ۴میلیارد تومان در دست اجراست.
شهردار منطقه چهار شیراز تصریح کرد: خیابان‌های الگوی منطقه چهار شامل بلوار پاسارگاد و بلوار عدالت شمالی و جنوبی است. شهردار منطقه چهار شیراز با بیان اینکه خیابان الگو یعنی ارتقای کیفی خیابان‌ها برای تبدیل شدن به مکان‌های بهتر برای شهروندان افزود: در این طرح مهم و تأثیرگذار نقایص و کمبود‌های خیابان‌ها از لحاظ کالبدی همانند بهسازی برای معلولان جسمی حرکتی و نابینایان برطرف می‌شود. مصطفی کیانی رحیمی ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه چهار شهرداری شیراز نیز اظهار داشت: اجرای طرح خیابان الگو مصوبه شورای شهر است و  تمام مناطق باید آن را انجام دهند. عضو شورای شهر شیراز گفت: بر اساس این طرح دو خیابان در هر منطقه انتخاب و توسط معاونت فنی شهرداری و کمیسیون مربوطه در شورا نیز تأیید وتصویب شده است. کیانی رحیمی افزود: در این طرح فضای بصری و جداره‌سازی در خیابان‌های مورد نظر انجام می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی