[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

چکاپ بدن در خانه در کمتر از یک دقیقه!، روزنامه شیراز نوین


به گزارش دیجیاتو، دستگاه جدید شرکت Withings می‌تواند دما، میزان اکسیژن خون و وضعیت سلامت قلب و ریه‌های شما را اندازه‌گیری و بررسی کند.
شرکت فرانسوی Withings به ساخت دستگاه‌های هوشمند در حوزه سلامت شهرت دارد؛ اکنون این شرکت در آستانه نمایشگاه CES یک دستگاه چکاپ سلامتی چندمنظوره به‌نام BeamO را معرفی کرده است که می‌تواند وضعیت سلامتی شما را تنها در یک دقیقه بررسی کند. با این دستگاه علاوه بر اندازه‌گیری دمای بدن و اکسیژن خون می‌توانید نوار قلب نیز بگیرید.
براساس گزارشی تازه، دستگاه جدید BeamO اندازه کوچکی دارد و الکتروکاردیوگرام(ECG)، اکسیمتر، گوشی پزشکی و دماسنج را در خود ادغام کرده است؛ با این چهار قابلیت می‌توانید علاوه بر دمای بدن، سلامت قلب و ریه‌های خود را نیز ارزیابی کنید.
ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه دستگاه BeamO
«اریک کاریل»، رئیس و بنیان‌گذار Withings در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که این دستگاه داده‌های حیاتی بدن و علائم خطرناک را به شما ارائه می‌دهد. هدف Withings در ساخت BeamO این است که به کاربران امکان دهد پارامترهای کلیدی سلامت خود را به‌طور منظم‌تر در خانه اندازه‌گیری کنند و هربار نیازی به مراجعه به پزشک نداشته باشند.
BeamO از حسگرهای موج نور و اطلاعات صوتی استفاده می‌کند تا با بررسی الگوهای جریان خون و دما سطوح اشباع اکسیژن خون(SpO۲) را تعیین کند؛ همچنین این دستگاه از طریق یک ECG(مشابه آنچه در اپل واچ‌ها به کار رفته) اختلال‌های قلب را تشخیص می‌دهد. BeamO همچنین به فناوری حسگر Thermo Withings مجهز است تا دمای بدن را با استفاده از اسکن مادون قرمز اندازه‌گیری کند. این حسگر می‌تواند بدون تماس با بدن، میزان دما را نشان دهد. این دستگاه همچنین دارای یک گوشی پزشکی دیجیتال است که برای ضبط صداهای صوتی قفسه سینه و قلب استفاده می‌شود. این دستگاه با یک درگاه USB-C به کاربر امکان می‌دهد تا تاریخچه اطلاعات سلامتی خود را استخراج کند یا آنها را برای یک متخصص بفرستد.
Withings وعده می‌دهد که BeamO می‌تواند تمام این بررسی‌ها را در کمتر از یک دقیقه انجام دهد؛ همچنین این دستگاه به شما درمورد مسائلی مانند تب، عفونت، فیبریلاسیون دهلیزی(ضربان نامنظم قلب) و موارد دیگر هشدار می‌دهد.
دستگاه BeamO با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار در ماه ژوئن(خرداد ۱۴۰۳) پس از تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی